Re: [elmo-users] valid maildir

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users] valid maildir
Date: Mon, 21 Jul 2003 00:51:30 +0200

Dnia Sun, 20 Jul 2003 22:34:20 +0200, Marcin Cylke napisał:
> Pojawil sie natomiast inny problem. Jak powinienem utworzy moj mailbox,
> aby byl prawidlowy - czyli poprostu wymogi formatu Maildir spelnial.
> Korzystalem ze sryptu elmoconf.pl, ale stworzone przezen katalogi i tak
> sie nie podobaja elmo (/home... is not a valid maildir...). Sam, recznie
> tworzylem - tez nic z tego.
>
> Wedle tego co wiem i porownojac do dokumentacji to postepowalem
> poprawnie, wiec nie bardzo wiem gdzie moze byc blad.

Cześć,

hm... i tutaj mnie zaskoczyłeś, mówiąc że katalogi które elmoconf tworzy nie
działają.
Masz najnowszą wersję? w sensie z cvs? od wydania elmo-0.8, elmoconf.pl troszkę
się
pozmieniał.

Próbowałeś "klepać" cały czas enter, odpowiadając w ten sposob na pytania
elmoconf?

nie wiem, czy na freebsd bedziesz miał ten problem, ale na netbsd, po
stworzeniu ~/.elmorc
przez elmoconf, był problem z tym że wszystkie nazwy skrzynek są objęte w '',
jak coś to po
prostu wywal '' z linijek w set mailbix {}. To jest jedyny znany mi bug w
elmoconf.pl.

pozdrawiam,
Krzysiek.