Re: [elmo-users]Wakacje

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users]Wakacje
Date: Tue, 24 Jun 2003 11:55:24 +0200

Dnia Tue, 24 Jun 2003 10:52:47 +0200, rzyjontko napisał:
> Dzisiaj idę po ostatnie zaliczenie i wieczorem wyjeżdżam do Wiednia.
> Niestety zostawiam parę rozgrzebanych rzeczy.

W takim razie udanych wakacji, dużo spokoju, ładnej pogody... :)

> Po powrocie postaram się zrobić coś z książką adresową (i systemem
> adresów w ogóle), a także skończyć smtp-auth.

Super! po zapowiedziach wp.pl dot. wprowadzenia autoryzacji miałem obawy że,
zostanę odcięty od elmo-users :) Choć na razie, na gadaniu się skończyło
i auth w wp.pl nie widać.

pozdrawiam,
Krzysiek
--
This is the song, la la la la, Elmo song...