[elmo-users]Poligon...

From: Bazyli Zygan
Subject: [elmo-users]Poligon...
Date: Mon, 23 Jun 2003 18:22:11 +0200

Hej!

Niebawem będę się bawił w postawienie MTA pt. exim.
Ma na nim być smtp-auth. Poza tym będzie na nim zarówno pop3 jak i pop3-ssl.

Sądzę, że będzie to dobry poligon doświadczalny do polepszania elmo.

Więcej szczegółów podam, jak tylko zakończę prace nad tym eximem.

Do napisania

P.S. Skopało mi się coś z crontabem, dlatego nie tworzyły się nowe
snapshoty. Dziś uruchomiłem skrypt z palca. Jak tylko naprawię crona,
ponownie będą się pojawiać snapshoty co dnia ;]

--
Bazyli Zygan
email: address@hidden