[elmo-users]drobne poprawki

From: Krzysztof Gibas
Subject: [elmo-users]drobne poprawki
Date: Sun, 22 Jun 2003 21:37:59 +0200

Cześć,
tak dzisiaj troszkę zaśmieciłem elmo-commit, ale: w tej chwili już elmo
nie wywraca się przy wpisywaniu komend sender_* w skrzynce z mailami,
podobnie np, help_close() w sytuacji gdy help był zamknięty.

Wydaje mi się, że też poprawiłem zachownanie elmo, gdy w skrzynce
znajdował się plik .elmodir.cache który miał wielkośc 0b. Niedawno mi
się tak jakimś cudem stało i troszke mi zajęło dojście do tego, dlaczego
elmo podczas próby włączenia pokazuje tylko: "malloc: Brak pamięci do
alokacji" i od razu wychodzi.

Mam nadzięję, że nie popsułem więcej niż musiałem.

pozdrawiam,
Krzysiek
--
This is the song, la la la la, Elmo song...