elmo-users

Re: [elmo-users]charset

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users]charset
Date: Thu, 19 Jun 2003 00:24:40 +0200

Dnia Wed, 18 Jun 2003 23:48:44 +0200, rzyjontko napisa³:
> Trudno.  Jak nie ma takiego pliku, to próbujemy innych metod.
>
> Albo od razu ustaliæ mapowanie zgodnie z tym co ja mam w
> locale.alias.  Przesy³am w za³±czniku.

Tak w³a¶nie sprawdzi³em na netbsd 1.5.4_ALPHA, tam echo $LANG nic nie
pokazuje wywo³ane z shella, a z perla pokazuje 'C', $LC_ALL pokazuje 'C'.
W takiej sytuacji chyba nawet nie ma jak stwierdziæ pod jakie kodowanie
to podmapowaæ :'( Jakie¶ pomys³y?

pozdrawiam,
Krzysiek.
--
This is the song, la la la la, Elmo song...