Re: [elmo-users]charset

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users]charset
Date: Wed, 18 Jun 2003 23:39:11 +0200

Dnia Wed, 18 Jun 2003 22:15:40 +0200, rzyjontko napisa³:
> Próbuj to wyci±gaæ na ró¿ne sposoby dopóki siê nie uda czego¶
> znale¼æ.  Jak LANG na ISOco¶tam, to staraæ siê przerobiæ, jak nie to
> znale¼æ LANG w /etc/locale.co¶tam itd, itp.

Szkoda tylko, ¿e np. ja w slackware nie mam /etc/locale.co¶tam i pewnie w
ró¿nych dystrybucjach ró¿nie to bywa. Widze, ¿e nie jest to taka prosta
sprawa, bo dla ka¿dej dystrybucji, trzeba by szukaæ pliku z mapowaniem
lang na iso. Tylko co z bardziej egzotycznymi dystr? co z bsd?

Imho nie ma siê co bawiæ, tylko zadaæ userowi pytanie podstawiaj±c
defaultow± odpowied¼ jako iso-8859-1 i tyle. Bedzie wiedzia³ w jakiej
postaci wpisaæ kodowanie, a je¿eli go nie zna, lub nie wie o co chodzi
klepnie enter i tyle.

tylko dorobi siê sprawdzanie czy to co poda³ user jest w prawid³owym
formacie - iso-8859-X lub us-ascii.

pozdrawiam,
Krzysiek.
--
This is the song, la la la la, Elmo song...