Re: [elmo-users]charset

From: arturs
Subject: Re: [elmo-users]charset
Date: Wed, 18 Jun 2003 23:01:11 +0200

On Wed, 18 Jun 2003 22:46:51 +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Wręcz przeciwnie :) Im więcej konfiguracji jest w samym programie, tym lepiej

czy mógłbyć dowiązać przeciwnie do którejś części wypowiedzi, bo
nie wiem czy się kłócić czy przejść dalej (dalsza częś wypowiedzi
sugeruje jakbyś się zgadzał, ale "przeciwnie" zupełnie nie pasuje
ani do końca zdania, ani do całej wypowiedzi, stąd ma nieufność)

> (wyobrażacie sobie, gdyby .vimrc musiał zawierać wszystkie zmienne?).

hyhy, a gdyby Emacs ;)

Elmo: A MUA that sucks much less.