Re: [elmo-users]Snapshoty

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users]Snapshoty
Date: Tue, 17 Jun 2003 16:40:21 +0200

Krzysztof Gibas napisał:

> Mi się pomysł podoba. Można by robić taką małą część "Pakiety binarne"
> i tak zamieścić linki do *.deb, moich *.tgz, a pewnie w przyszłości
> również do rpm, jeżeli ktoś tylko je zrobi.

Jeśli chodzi o deby, to z autopsji wiem, że człowiek raczej
zainstaluje program ze źródeł niż z deba, który nie jest w
dystrybucji (no chyba, że można dodać sobie źródło do sources.list).
Myślę, że tak samo jest w przypadku PLD.  Znajomy składał już RPMy do
PLD i umieszczał w dystrybucji, ale nie wiem, czy ma teraz czas.

Dużo bardziej przydatne byłyby RPMy do RedHata i Mandarynki.