[elmo-users]ciekawostka

From: Szymon
Subject: [elmo-users]ciekawostka
Date: Tue, 17 Jun 2003 10:35:48 +0200

Witam. Poczyniłem pewną obserwację -- mianowicie elmo
skompilowane z opcją `-static' nie wyświetla zegarka.
Nie żebym się się czepiał, bo (chyba) nikt nie linkuje
niczego na twardo, ale dla mnie to ciekawe -- zgodnie
z moją skromną wiedzą nie powinno być różnicy(*) w
działaniu między prog. zlink. stat. a dynamicznie.
Może to swądki ?

(*) ale jednak są (różnice), gdzieś np. przeczytałem coby
nie kompilować basha statycznie kiedy chcemy i18 bo tego
nie lubi.

Jeszcze raz dzięki -- elmo wreszcie się nie wiesza przy
ściąganiu poczty.

pozdrawiam, Szymon.