Re: [elmo-users]klawisze home, end i F1

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users]klawisze home, end i F1
Date: Mon, 16 Jun 2003 16:34:59 +0200

Dnia Mon, 16 Jun 2003 16:22:15 +0200, Bazyli Zygan napisał:
> Zapewne jest to zależne od terminala... zwykły xterminal jest be. Musi być
> jakiś emulator vt100 ;]

hihi, dziwne, bo właśnie u mnie tylko w xterm działa, w innych  terminalach
nie :)

> Ja też mam zgłoszenie buga.
> Dałem właśnie na reply... ale nie zrobiło mi > na początku linii cytowanych.
> Musiałem je sobie właśnie dopisać ręcznie. Co się kurde, skszaniło?

a nie próbowałeś może wcześniej pisać maila, ale zrezygnowałeś z wysyłania
go? Mi właśnie po takich sytuacjach tak się zachowywał, choć ostatnio działa
ok :)

ps.
Strona jest super, brakuje mi tylko możliwości oglądania jej linksem/lynxem :)

Takie małe literówki zauważyłem:

- na stronie w linku 'co to?' w pierwszym akapicie jest elmoconf.sh, a przecież
  teraz już jest elmoconf.pl.
- w linku dokumentacja -> instalacja jest: './confiugre'

pozdrawiam,
 Krzysiek.

--
This is the song, la la la la, Elmo song...