Re: [elmo-users]Zmiany na stronie

From: Bazyli Zygan
Subject: Re: [elmo-users]Zmiany na stronie
Date: Mon, 16 Jun 2003 16:36:42 +0200

Dnia Mon, 16 Jun 2003 16:24:41 +0200, rzyjontko napisał:

> Jakby to powiedzieć: full wypas!  Jeszcze tylko taka maluteńka prośba,
> żeby plik się nazywał elmo-20030616.tar.gz...

To nie takie proste. Bo w php muszę robić te same zmiany co podczas
generacji. I o ile w bashowym skrypcie to nie problem, to na stronie trochę
kopania z tym jest. Zrobię to potem. Obecnie może być tak

I zróbcie coś, na miłość boską, z tymi komentarzami, bo mnie zaraz szlag trafi

--
Bazyli Zygan
email: address@hidden