Re: [elmo-users]klawisze home, end i F1

From: Bazyli Zygan
Subject: Re: [elmo-users]klawisze home, end i F1
Date: Mon, 16 Jun 2003 16:22:15 +0200

Dnia Mon, 16 Jun 2003 15:56:14 +0200, rzyjontko napisał:

> Ja właśnie w tej chwili odpaliłem sobie elmo w iksach i wszystko hula.

Zapewne jest to zależne od terminala... zwykły xterminal jest be. Musi być
jakiś emulator vt100 ;]

Ja też mam zgłoszenie buga.
Dałem właśnie na reply... ale nie zrobiło mi > na początku linii cytowanych.
Musiałem je sobie właśnie dopisać ręcznie. Co się kurde, skszaniło?

--
Bazyli Zygan
email: address@hidden