Re: [elmo-users]stary-dobry-bug

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users]stary-dobry-bug
Date: Sun, 15 Jun 2003 23:41:40 +0200

Dnia Sun, 15 Jun 2003 22:47:18 +0200 (CEST), Szymon Blawat napisał:

> Witam, po raz pierwszy zciÄ…gnÄ…Å‚em elmo (ok. 22) z cvs-a:
>
> cvs -d :pserver:address@hidden:/cvsroot/elmo login
> cvs -d :pserver:address@hidden:/cvsroot/elmo checkout elmo
> cvs -d :pserver:address@hidden:/cvsroot/elmo logout
>
> czy coś zrobiłem nie tak ?

jak się zassał to chyba wszystko dobrze zrobiłeś :))) W każdym razie, ja
robie podobnie i działa.

> Elmo cvesowy sypie siÄ™ strasznie.
> Wciskam `Delete' przy pustej skrzynce:

hm, więc daleko mi do rozumienia tego co wpisuje w kodzie, ale, jak dodasz
w pliku src/folder.c po linii 477 dwie nowe powinno być ok.

mniej więcej coś takiego powinieneś otrzymać:

[...]
477: mail = mail_array_get (wrapbox_marray, bar_index);
478:
479:   if (! mail)
480:    return;
481:
482: ptr  = mail->place.generic;
[...]

i przekompilujesz powinno zadziałać, ja tak zmieniłem i wydaje się nawet
że wszystko gra. Choć może popsułem coś innego :P Więc chyba tutaj ocena
rzyjontka by się przydała :)))

pozdrawiam,
Krzysiek.
--
This is the song, la la la la, Elmo song...