Re: [elmo-users] wy锟絯ietlanie p锟絣 from i to.

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] wy秝ietlanie p髄 from i to.
Date: Sun, 15 Jun 2003 22:54:21 +0200

W swoim poprzednim li艣cie napisa艂e艣:

> pole from:
> je偶eli kto艣 wy艣le do nas maila kt贸ry w polu from ma wpisane:
> '<address@hidden>' podczas czytania takiego maila, elmo "powiela" te
> dane i wypisuje je kilka razy obok siebie.
>
> efekt: http://sdas.eu.org/~gibas/elmo/from-1.png

Szczerze m贸wi膮c to nie wiem co mam napisa膰.  Wierz lub nie, ale u mnie
jest ok.  Widzia艂em ten screenshot, ale nie mam zielonego poj臋cia sk膮d
tam si臋 wzi臋艂y powt贸rzenia adresu.

Owszem, Elmo przerabia adresy takiej postaci na
"address@hidden <address@hidden>", ale te screenshoty s膮... z kosmosu?
艢ci膮gn膮艂em ten plik i nie chce mi si臋 robi膰 screenshota, ale u mnie
wy艣wietla si臋 poprawnie.

Ale mam pomys艂:
Stw贸rz sobie jak膮艣 pust膮 skrzynk臋 i przenie艣 tam tylko tego maila.
Wejd藕 do tej skrzynki i wyjd藕.  Powinien si臋 pojawi膰 plik
.elmomdir.cache (albo co艣 w tym stylu).  Wy艣lij mi go, a ja zobacz臋,
co tam si臋 dzieje.