Re: [elmo-users]0.8

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users]0.8
Date: Fri, 13 Jun 2003 23:52:32 +0200

Dnia Fri, 13 Jun 2003 20:28:48 +0200, rzyjontko napisał:
> Sam fakt, że listy mają \n poprzedzone przez \r to już jest błąd.  Ale
> zaraz coś z tym zrobię.  Przy okazji odkryłem kilka innych buraków
> (już się poprawiają) i parę ulepszeń.

Być może, ale takie właśnie maile na bugtraq można zobaczyć, średnio
okolo 3-5/tydzień. Teraz widzę że elmo ładnie sobie z nimi radzi :)

> Nawiasem mówiąc fajna strona.

Bardzo dziękuję :)

ps.
Czy spotkaliście się z sytuacją gdy przy odpowiadaniu lub forwardowaniu
maila elmo nie wstawia 'indent string' na początku linii? Mi tak czasami się
2 razy na dzień robi, czasami w ogóle. Niestety nie potrafię skojarzyć tego
z żadną akcją, dopiero 'restart' pomaga :'(

pozdrawiam,
Krzysiek.
--
This is the song, la la la la, Elmo song...