Re: [elmo-users]0.8

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users]0.8
Date: Fri, 13 Jun 2003 20:12:08 +0200

Dnia Fri, 13 Jun 2003 17:32:50 +0200, rzyjontko napisał:
> Moje pierwsze wrażenia są takie, że elmo powolutku zaczyna działać
> tak, jakbym sobie życzył, żeby działał program pocztowy.
>
> Zabieram się za książkę adresową.

Hej, ho.

jeszcze taki problem zauważyłem, gdy elmo jest na screenie odpalone
(taki sam efekt na konsoli i w iksach) i gdy oglądamy maila który
ma znaki końca linii '\r\n' pierwsze litery z pierwszych wyrazów w
linii przenoszone są na koniec poprzedniej linijki. Pewnie jak zwykle
zakręciłem, ale efekt można zobaczyć na screenach (~45kb):
http://sdas.eu.org/~gibas/elmo/

tam też włożyłem maile na których to testowałem.

a fakt, elmo teraz pięknie działa, jest jednym z pierwszych odpalanych
i za razem ostatnim z zamykanych u mnie programów. Sylpheed poszedł w
odstawkę. Co prawda imho jeszcze kilku fjuczerów brakuje, ale to chyba
już tylko kwestia czasu :)

ps.
wydaje mi się, że warto by było w 245 linii w pliku Elmo.bhl przykład
z sygnaturką i fortunkami ująć w \"\" bo bez tego nie działa, a może
wprowadzać w błąd. :)

pozdrawiam,
Krzysiek.
--
This is the song, la la la la, Elmo song...