[elmo-users] ufff.... zrobi³em

From: rzyjontko
Subject: [elmo-users] ufff.... zrobi³em
Date: Fri, 13 Jun 2003 00:19:39 +0200

Przebrnąłem przez masę dokumentacji do automake'a i autoconfa.  Muszę
przyznać, że wiele się zmieniło odkąd pierwszy raz do tego usiadłem.
Na cvsie są już wrzucone źródła.  Nie złożyłem jeszcze paczki bo chcę,
żeby się do paczki generowała dokumentacja.

Wszystkie pliki są generowane automake'iem 1.7.  Nie wiem, której
wersji autoconfa będzie to wymagało.  Ja mam 2.57.

Poprawiłem te wszystkie skrypty dzięki czemu wszystko się stało chyba
bardziej czytelne.