Re: [elmo-users]oj oj oj

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users]oj oj oj
Date: Wed, 11 Jun 2003 21:57:56 +0200

Artur Skura napisał:

> I jak tu teraz używać elmo?

Wiem, że jest strasznie ciężko.  Mogę wystawić moją binarkę na sieci
bo jakoś mi się udało to skompilować, ale aktualnie jestem short of
time.  Wierzcie mi, że na prawdę mam ochotę podłubać, ale zostało mi
11 dni na skończenie projektu zaliczeniowego i nie ma że boli.  A od
tego zależy wysokość mojego przyszłorocznego stypendium.  Jak w
dowcipie - "Sorry Winetou, ale biznes is biznes".

Obiecuję, że w wolnej chwili usiądę do tego i przemigruję całe elmo na
tego gettexta, którego mam i na automake'a 1.7.  Ale nie wiem kiedy to
będzie.

Jeśli chodzi o L+ to jestem bardzo mile zaskoczony.  Nie czytałem
artykułu i nie wiem co tam piszą, ale na stronie Elmo jest jednym z
pierwszych programów wymienionych jako zawartość cedeka - nic tylko
klaskać.