Re: [elmo-users] jednek co re przy kasowaniu maili które są w wątkach.

From: Artur Skura
Subject: Re: [elmo-users] jednek co re przy kasowaniu maili które są w wątkach.
Date: Wed, 11 Jun 2003 06:47:45 +0200

On Mon, Jun 09, 2003 at 02:25:40PM +0200, rzyjontko wrote:
> Cały czas pokutuje problem z libintl.

Właśnie wróciłem z tygodniowego wyjazdu do Rosji. Tydzień w plecy.
Jeśli ktoś inny miałby ochotę się tym w międzyczasie zająć,
to mogę z jakimis drobiazgami pomóc. Chodzi o wywalenie
obsługi gettexta i włączenie jej od początku, tak chyba będzie
najłatwiej. Jak mi się troche uspokoi, włączę się ponownie.

Pozdrowienia,
Artur
--
http://www.amnesty.org.pl