Re: [elmo-users] commit

From: Krzysztof Gibas
Subject: Re: [elmo-users] commit
Date: Tue, 10 Jun 2003 19:36:17 +0200

Dnia Tue, 10 Jun 2003 15:47:49 +0200, rzyjontko napisał:
> To sprawdź czy to ten sam configure.  Bo ten, który wysłałeś nie ma
> średnika we wskazanym wierszu.
>
> Jeszcze mam ewentualnie taką radę, żeby skasować źródła i pociągnąć je
> jeszcze raz.

No właśnie wiem że configure w tym miejscu nie pokazuje nic ciekawego.
Na 99.9% nie pomyliłem również configure, testowałem to też później i
po prostu tworzy mi się taki configure, poprzedni, oryginalny kasowałem.

Próbowałem pobrać źródła z cvs (wcześniej też to robiłem i nie pomagało),
ale teraz cvs znowu leży. :(

Krzysiek.
--
"I'd love to go out with you, but the last time I went out, I never
came back."