[elmo-users] commit

From: rzyjontko
Subject: [elmo-users] commit
Date: Mon, 09 Jun 2003 19:16:27 +0200

Wstały serwery nongnu.org i zrobiłem sporego commita.  Wrzuciłem tam
wszystkie moje zmiany.  Poprawiłem wskazane błędy, ale jeszcze tego
zbyt dobrze nie przetestowałem.

Poza tym udało mi się skompilować elmo na Solarisie!  Co prawda nie
działa, ale jeszcze będę na tym pracował.

W tej chwili pracuję nad zrzucaniem skrzynki do pliku, żeby szybciej
wczytywać skrzynki, które były już wczytywane.