Re: [elmo-users]

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users]
Date: Tue, 03 Jun 2003 10:57:05 +0200

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> Cześć,
> mi w taki sposób wykładał się gdy przenosiłem do śmieci wiadomości, które
> były połączone w wątku. Jednak po wczorajszych zmianach rzyjontka, nie
> udało mi się wywrócić w tym miejscu elmo.

To bardzo możliwe.  Jak kompilowałem elmo z -O0, to mi się nie
wywracał, a po skompilowaniu z -O2 zaczął.  Więc przerobiłem
maildir_update (bo to gdzieś tam tkwił błąd), żeby działał szybciej
licząc na to, że błąd się nie pojawi.  I tak jest rzeczywiście.

> #6  0x08063905 in dump_tables_to_file (fname=0x0) at bayes.c:247
>
> występuje to zawsze, jeżeli odebrałem co najmniej jedną wiadomość. Czyli
> praktycznie każde zamknięcie elmo kończy się u mnie w ten sposób.

To oznacza, że w konfiguracji ustawiłeś protect na yes, ale nie
podałeś do jakiego pliku mają być zrzucane dane.

set bayes_file ...

Zaraz poprawię, żeby się nie sypało.