[elmo-users] zmiany

From: rzyjontko
Subject: [elmo-users] zmiany
Date: Thu, 29 May 2003 13:57:25 +0200

Naniosłem zmiany.  Działają już flagi więc elmo potrafi już mniej
więcej tyle samo, co poprzednie wersje.  folder_update nie gubi
pamięci więc można go bezpiecznie używać.  Postaram się jeszcze
zmniejszyć ilość zużywanej pamięci.  Muszę sobie tylko przypomnieć jak
to się robi.

Trochę zmieniłem filozofię niektórych rozwiązań.  Teraz funkcja
folder_move_mail przenosi listy zaznaczone, a jak nie ma zaznaczonych,
to przenosi wybrany (ten, na którym jest bar).  Czyli działa
generalnie dokładnie tak, jak w mc.  To samo dotyczy usuwania listów
(to znaczy folder_delete_mail).  I będę się trzymał tego rozwiązania
przy dalszych usprawnieniach.

Nie dodaje się już flaga T.  Kasowanie listu albo go usuwa (jeśli nie
jest zdefiniowany trash), albo przenosi do trasha i odświeża
skrzynkę.  Przenoszenie listu również wywołuje odświeżenie skrzynki.

Naprawiłem też buraka, który powodował nieprawidłowe wysyłanie listów
z załącznikami.