Re: [elmo-users] b��dy w ksi��ce adresowej

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] b³êdy w ksi±¿ce adresowej
Date: Wed, 21 May 2003 17:06:50 +0200

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> Cześć,
> tak się bawiłem książką adresową, i znalazłem takie 3 drobne błędy:
> odpalam elmo, naciskam 'a', kasuje wszytskie wpisy (u mnie 4) - 'del'
> W oknie pozostaje podświetlony jeden pasek, na samej górze.

Od kilku dni w ogóle nie odpowiadałem na listy.  Sorki, ale właśnie
wczoraj zmieniałem sprzęt i miałem trochę grzebaniny.  Poza tym mam
znowu strasznie rozgrzebane źródła i liczyłem na to, że się szybko
uporam, ale okazało się, że to nie takie proste.

Usunąłem sporą część źródeł, z których nie byłem zadowolony.  Gdybym
nie zrobił tego teraz, to później byłoby jeszcze trudniej.  A na czym
polegają zmiany?  Całkowicie usunąłem podstawowe moduły operujące na
tablicach listów i uporządkowałem je.  Co na tym chcę zyskać?
 - jednolite podejście do skrzynek bez względu na ich format (dużo
   łatwiej będzie implementować obsługę nowych i rozszerzać możliwości
   starych)
 - możliwość wykonywania dowolnych operacji na dowolnych skrzynkach
   (w tym dostarczanie poczty, przenoszenie listów między skrzynkami
   różnych typów itp)
 - skrzynki będzie można odświeżać bez wczytywania od początku, a w
   przyszłości cache'ować ich zawartość, aby ich wczytywanie było
   jeszcze szybsze
 - wątkowanie listów będzie niezależne od ich początkowego
   posortowania
 - jaśniejsze powiązania między modułami programu, czytelniejszy kod i
   lepiej określone zadania poszczególnych części programu

> 1) teraz naciskam 'f' a następnie spację i enter. dostaję core.
> 2) naciskam: 'e', enter, dostajÄ™ core:
> 3) naciskam 'n', enter, dostajÄ™:

Addressbook będzie również przepisany od nowa i mam nadzieję, że te
błędy nie będą już występować.  Powyższe wynikają

> Powoli zapominam o istnieniu sylpheed'a. Dzięki! Wykonaliście kawał
> dobrej roboty. ;)

Bardzo miło takie listy się czyta.  Nie ma co.  Zabieram się do
roboty, bo jeszcze duuużo do zrobienia przede mną.

> This is the song, la la la la, Elmo song...

... ee.  Nie będę kończyć :)