Re: [elmo-users] BUG

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] BUG
Date: Mon, 19 May 2003 08:27:12 +0200

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> właśnie mam taką sytuację. Elmo zaczyna ściągać pocztę, pojawia
> się nowe okienko, naciskam 'f', a następnie 'q'. Elmo staje i nie
> pozwala nic zrobić. Elmo odpalone z usera, nic nie zmieniałem w
> ustawieniach, a wcześniej odbierał dobrze pocztę.

To nie jest taka sama sytuacja.  Tobie się zwiesił ponieważ miałeś
ustawiony dziwny limit, którego nie dało się do tej pory ustawić.  Ale
już to poprawiłem.  Problem nie powinien się pojawiać.

Limit w ustawieniach pop_acc podaje się w bajtach, chyba że doda się
literę K, albo M.  Obawiam się że limit = 0 nie wymusi usuwania
wszystkich listów.  W tym celu lepiej jest np ściągać pocztę przy
pomocy fetch_all i dodać do niej jako hooka fetch_del_all, albo do
fetch_get_mail dodać sobie hooka fetch_del_mail.

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/