Re: [elmo-users] config reader

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] config reader
Date: Sun, 18 May 2003 19:17:31 +0200

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> Przepisałem wreszcie config reader.  Ruszył dzisiaj rano i właśnie
> testuję, co się jeszcze wysypuje.  Jeśli już wszystko będzie działać,
> to wrzucę na cvsa.

Wrzuciłem.

> No i wiele innych.  Teraz pracuję nad uproszczeniem jeszcze paru
> rzeczy.  Chcę, żeby elmo na podstawie adresu email wybierało
> odpowiedni serwer smtp.

Już to robi.  Elmo przy wysyłaniu listu wybierze domyślny serwer smtp,
z którego ma skorzystać i wpisze do pliku odpowiednią nazwę
użytkownika i email.  Po zakończeniu edycji elmo sprawdzi czy nie
zmieniliśmy adresu w polu From i ewentualnie dostosuje odpowiedni
serwer smtp.  W okienku wysyłania wyświetlany jest serwer, przez który
będzie wysyłany list.  Można go zmienić (wraz z nagłówkiem From) przy
pomocy funkcji sender_change_smtp.  Można też zmienić sam nagłówek
From, tak jak do tej pory, czyli funkcją sender_change_from.

Na cvsa wrzuciłem już sample*.elmorc z aktualnymi ustawieniami.

Acha!  Jeśli parser napotka błąd skłandniowy w pliku konfiguracyjnym,
to przestanie go czytać.  Ciężko jest zrobić error-recovery w parserze
zstępującym.

Jeszcze jedna rzecz:
Zmienna pop_acc może mieć takie specjalne pole limit, które określa
maksymalny rozmiar skrzynki.  Jeśli limit jest określony, to przed
rozłączeniem elmo będzie usuwać ściągnięte listy w kolejności od
najstarszego tak długo, jak rozmiar skrzynki na serwerze będzie
przekraczał limit.

Jest tego sporo, więc można się spodziewać nowego releasa, może nawet
jeszcze dzisiaj.