Re: [elmo-users]

From: Artur Skura
Subject: Re: [elmo-users]
Date: Sat, 10 May 2003 20:05:43 +0200

On Fri, 09 May 2003 23:50:42 +0200, rzyjontko wrote:
r> Pomysł jest bardzo dobry.  Ale trzeba to zrealizować troszkę inaczej.
r> Jeśli ktoś nie chce, to nie powinno się dodawać nic.

No jasne!

r> Jeśli greeting
r> ma zależeć tylko i wyłącznie od odbiorcy listu to najpierw musi
r> działać książka adresowa.

Nie tylko... najfajniej gdyby nie musiał zależeć tylko od jednego
czynnika, lecz można by było zdefiniować zależność np. od czasu
(dobry wieczór/dzień dobry), albo dać możliwość ustawienia motto
wysyłanego właśnie w nagłówku listu (no dobra, sam tego czasem używam ;).

r> W przeciwnym przypadku nie będzie się dało
r> dostosowywać treści powitania do adresu.  Jeśli zaś chodzi o
r> wrappowanie funkcji put_mail_special, to oczywiście jest ona opakowana
r> przez eprintf_mail.  Trzeba dodać funkcję eprintf_address i
r> odpowiednią dla niej put_address_special.

Acha, to będę się jeszcze musiał temu przyjrzeć.

r> > btw http://bero.elektron.com.pl/op/wyswietl.php?szukananazwa=elmo ;)
r>
r> Bardzo fajny opis.
r>
r> > Acha, i jeszcze myślałem o themesach... Ale o tym następnym razem :)
r>
r> No to widzę, że z grubej rury.

E, infrastruktura już prawie jest :)

r> Ja mam strasznie rozgrzebane źródła bo właśnie zająłem się
r> confreadem.  Skasowałem tamte źródła i piszę go od nowa.  Teraz
r> wszystko będzie działać zupełnie inaczej.  Wyobrażam to sobie tak, że:
r>
r> list smtp_acc {
r>   name: "Jasio De Masta Killa"
r>   email: address@hidden
r>   server: poczta.onet.pl
r> }
r>
r> Tym razem zaprzągłem flexa i nie powinno być problemów z tabulacjami i
r> nadmiarowymi białymi znakami.  No zobaczymy jak to się uda.

Podobni myślałem o themesach:

list theme_summer {
  folder_bg "crimson"
  folder_fg "yellow"
}

Mielibyśmy theme_elmo, theme_mutt, theme_pine, theme_mono itd. :)

http://www.amnesty.org.pl