[elmo-users]

From: Artur Skura
Subject: [elmo-users]
Date: Sat, 10 May 2003 01:20:56 +0200

Cześć,

Tak sobie pomyślałem, żeby dodać greeting, jak w The Bacie:

static char *
make_greeting (void)
{
  char *greeting = ask_noninteractive ("greeting");

  if (!greeting){
    greeting = xstrdup ("Hello,\n\n");
  }

  return greeting;
}

(różne od X_wrote, bo dopisane niezależnie czy się odpisuje)

No ale cała użyteczność greetingu polega na tym, że zawiera się
w nim jakiÅ› element To:. Do tego mamy bardzo fajne put_mail_special(),
ale nie wiem czy dobrze byłoby to eksportować czy jakoś wrappować.
I co w ogóle o tym sądzicie.

btw http://bero.elektron.com.pl/op/wyswietl.php?szukananazwa=elmo ;)

Acha, i jeszcze myślałem o themesach... Ale o tym następnym razem :)

http://www.amnesty.org.pl