Re: [elmo-users] Ilość listów w skrzynce.

From: dave
Subject: Re: [elmo-users] Ilość listów w skrzynce.
Date: Thu, 08 May 2003 00:49:42 +0200

W dniu Thu, 08 May 2003 00:13:08 +0200 rzyjontko napisał:
> A przy okazji, po narzekaniach Dawida dałem się namówić na
> przerobienie box_selecta, żeby te liczby wyświetlał po prawej
> stronie.

I Dawid jest Ci niesamowicie wdzięczny. Wydaje mi się, że elmo powinno być
jak najbardziej wygodne dla przeciętnego użytkownika, zwłaszcza tam, gdzie
wymaga to jedynie dodania kilku linijek kodu. To właśnie dzięki temu
przesiadłem się z Evolution na elmo. Po prostu szlag mnie trafia jak widzę
rzeczy, które nie są zrobione mimo że wymagają dosłownie trzech wierszy
kodu, a nowe wersje pojawiają się raz na pół roku.

elmo end-user
dave

--
Elmo: A MUA that sucks much less.