Re: [elmo-users] Ilo�� list�w w skrzynce.

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] Ilo¶æ listów w skrzynce.
Date: Thu, 08 May 2003 00:13:08 +0200

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> r> Od dzisiaj elmo pokazuje liczbę listów w skrzynce (w tym ilość nie
> r> przeczytanych).  Na cvsie.  Myślę, że pora na zrobienie 0.7.2.
>
> Tak! :)

To fajnie, że jest zgodność co do tego.

> r> Czy ktoś ma pomysły, co by miało jeszcze wejść do tarballa?
>
> Z dokumentacją się nie wyrobię, może być jak jest. Piszę NEWS.
> (starajmy się nie wypuszczać release bez NEWS[1]).

Ja też się zgadzam.  Bo potem jak piszę announce'a do freszmita, albo
na sursfordża, to zawsze zapominam co zrobiłem.  Ten tekst wyląduje
też w newsach na savannah.

A przy okazji, po narzekaniach Dawida dałem się namówić na
przerobienie box_selecta, żeby te liczby wyświetlał po prawej
stronie.