[elmo-users] help

From: Artur Skura
Subject: [elmo-users] help
Date: Fri, 02 May 2003 02:52:02 +0200

Dodałem przechodzenie do kolejnej pozycji przy deletowaniu, mam nadzieję
że nie macie nic przeciwko?

Prawie też zrobiem reedit z mutta (E przy wysyłaniu). Bardzo się
przydaje kiedy już się napisało list, ale jeszcze jedną rzecz chce się
zmienić. Wtedy naciska się E i można jeszcze raz przeedytować list.

Poszedłem jak zwykle najprościej próbujc po prostu wywołać edytor,
analogicznie jak to się robi w compose. I wyobraźcie sobie po dodaniu
sender_refresh() elmo siÄ™ suspenduje! Nie wiem o co chodzi...
Na razie nie naciskajcie E bez ważnego powodu ;)

Elmo: A MUA that sucks much less.