[elmo-users] duuu¿o zmian

From: rzyjontko
Subject: [elmo-users] duuu¿o zmian
Date: Fri, 02 May 2003 00:36:08 +0200

Naniosłem całe mnóstwo zmian do projektu i przed chwilą wrzuciłem
wszystko na cvsa.  UWAGA!  Jak to pisałem, to byłem już pod koniec
bardzo zmęczony więc zalecam zrobienie sobie bakcupu swojej skrzynki
tak na wszelki wypadek.

1. Kasowanie listu może przenosić do innego folderu, trzeba tylko
   zdefiniować zmienną box_trash (np. set box_trash trash).  Wtedy
   kasowanie będzie przenosiło.

2. Działa filtrowanie spamu!  Przepisałem cały silnik.  Pierwsze moje
   wrażenie było po prostu oszałamiające.  Ale musicie to sami
   zobaczyć.  Ja dodałem sobie do .elmorc
     hook folder_at_leave folder_trash_spam
     hook folder_at_leave folder_scan_legitimate
   Pierwszy hook usunie te listy, które są oznaczone jako spam.  A
   żeby były tak oznaczone, to albo filtr musi je tak oznaczyć, albo
   użytkownik musi zrobić folder_delete_as_spam.  Drugi hook dodaje do
   korpusu poprawnych listów te listy, których jeszcze tam nie ma, a
   są oznaczone jako NOSPAM - to też musi filtr rozpoznać, albo
   użytkownik może zrobić folder_make_legitimate.

3. W module folder pojawiło się dużo nowych funkcji... nie mam siły
   żeby je opisać.

4. Usunąłem zmianę Artura.  Po pierwsze do przesuwania bara służy
   funkcja folder_bar_next, a po drugie dlatego, że można to wymusić w
   pliku konfiguracyjnym (hook foldere_delete_mail folder_bar_next).

5. Wiecie, że można w prosty sposób umożliwić sobie oglądanie poczty
   przychodzÄ…cej do lokalnego mboxa w elmo?
   ln -s /var/mail/rzyj ~/mail/local