Re: [elmo-users] poprawki do 0.7

From: Bazyli Zygan
Subject: Re: [elmo-users] poprawki do 0.7
Date: Mon, 28 Apr 2003 23:43:36 +0200

Nie ważne co zawierał poprzedni mail: jedno jest pewne:
JA TAK CHCEM.
Aktualnie już sobie poułatwiałem to przenoszenie maili i nie jest
najgorzej.
Martwi mnie rzecz zupełnie inna. Po ściągnięciu poczty dobrze by było
wiedzieć ile jaki katalog zawiera listów i ile nowych.
To jest dość spory problem, bo wszystkie katalogi musiałyby być
przejrzane nawet jak nie wyświetlone, ale chyba sami zauważycie, że
sprawa jest dość mocno przydatna.
Wciskam "c" widzę listę katalogów z ilością maili i ilością nowych.
Mimo wszystko przydałaby się taka opcja.

Tymczasem wracam do klepania miniengine'u do naszej witryny elmo ;]
BE PREPARED! Jak dobrze pójdzie to jutro będzie. Póki co prace trwają
;]

Pozdrowienia!

Bazyli Zygan
email: address@hidden