[elmo-users] elmo 0.7

From: rzyjontko
Subject: [elmo-users] elmo 0.7
Date: Sat, 26 Apr 2003 00:48:19 +0200

Właśnie wrzuciłem na cvsa wszystkie moje zmiany i list który pisze już
automatycznie wyląduje w sent!  Jestem cholernie zmęczony i chcę iść
spać, więc bardzo krótko o tym co musicie teraz zmienić, a potem
napiszę taki skrypcik, który będzie generował całą konfigurację na
podstawie kilku pytań...

Wyrzuciłem opcje maildir i maildir_incoming.  Teraz wszystko to jest
zastąpione opcją mailbox.  Musi to być katalog, w którym są co
najmniej 3 maildiry (inbox, sent i drafts).  Mogą się nazywać inaczej,
ale wtedy trzeba to zaznaczyć w pliku konfiguracyjnym.  Wysyłane maile
lądują w sent, niewysłane (jeśli luzer sobie zażyczy) lądują w
drafts.

W katalogu z mailami klawisz 'c' służy do wyświetlenia okienka z
wyborem skrzynek.  Spacja służy do zaznaczania maili, które można
potem przenieść do innej skrzynki poleceniem folder_move_flagged.
Można też przenosić pojedyncze maile poleceniem folder_move_mail.
Spacja służy też do odznaczania maili.

UWAGA!
Po przeniesieniu maili należy zrobić folder_re_read (klawisz '$')
ponieważ w przeciwnym przypadku listy nadal będą widoczne (co może
wydawać się confusing, ale można je otwierać).

Acha, jest też taka funkcja mybox_create_box, która tworzy nową
skrzynkę w katalogu mailbox.  Jest to wygodne, bo ta funkcja tworzy od
razu podkatalogi cur, new i tmp.

Zmieniałem jeszcze jakieś rzeczy, ale już nie pamiętam jakie.  Bawcie
się dobrze, a jutro przygotuję tarballa.

I jeszcze jedna rzecz: w pliku debug.c warto sobie zmienić define'a na
0, żeby nie tworzył pliku debug.log, bo i tak się nikomu nie przydadzą
te informacje.