Re: [elmo-users] Doce

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] Doce
Date: Wed, 23 Apr 2003 19:22:29 -0000

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> Chciałem uzupełnić trochę dokumentację pred releasem, zajrzałęm
> do texi i zwątpiłem... pisanie w tym to koszmar, w ogóle nie wiadomo
> co gdzie jest. Może przemigrujemy z tym do docbooka? Pisze siębardzo
> przyjemnie, nie ma bałaganu. Jeśli uda mi się coś eleganckiego
> (=żeby się dało zmigrować to co jest) szybko wymyślić, dam znać.

Mnie się osobiście texi podoba bo to tylko styl texa.  Denerwujące
jest tylko ustawianie node'ów bo trzeba uzupełniać poprzedni i
następny.  Ale pisałem już w tylu językach, że nie ma to dla mnie
znaczenia.  W sgmlu pisałem tłumaczenie podręcznika do gpg.  Ale
wolałbym nie zajmować się dokumentacją użytkową bo mój angielski jest
mocno średni.

Jak coś wymyślisz to wrzucaj.  Przydałoby się też coś ze stroną
zrobić.  Chciałem generować htmla z texi, ale to się średnio udało,
więc może jakbyś zrobił sgmla (dobrze zrozumiałem?), to można by z
tego skorzystać.  Bo aktualnie strona jest nieaktualna.  Pomijając
fakt, że w ogóle jest do bani.