Re: [elmo-users] box_selection a sprawa polska

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] box_selection a sprawa polska
Date: Wed, 23 Apr 2003 17:11:51 -0000

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> Tutaj mamy dużą szansę zrobić to milion razy lepiej niż u konkurencji.

Jak prawie wszystko do tej pory :)  Tak czuję, że wisi jeszcze nade
mną przyspieszenie addressbooka.

> W sensie procmail to dojrzałe oprogramowanie, mające swoje lata.
> Można zrobić odpowiednik, ale i można zrobić coś lepszego.

Ta.... wjeżdżasz mi na ambicję, ale spoko.  Jasne, że zrobimy to lepiej.

> Poza tym można by zintegrować różne częściej używane rzeczy, które
> i tak są wbudowane w elmo (formail). Rzyjontko jest niezły
> w klocki lexowo-yaccowe, więc nie byłoby z tym wielkich problemów
> technicznych (given enough time ;).

Ta.... i jeszcze mi schlebia :)

> O co mi chodzi z tą drugą składnią:
>
> [listy od Wacka]
> from contains: address@hidden
> save_to: Wacek/
> continue
>
> [ewka]
> from contains: address@hidden
> forward_to: address@hidden
>
> [elmo-users]
> subject contains: [elmo-users]
> save_to: elmo-users/
>
> Niby nic, a zupełnie inaczej się czyta.

  "When your language is nowhere near Turing-complete, syntactic sugar
   can be your friend."

Spoko, bardzo dobry pomysł.  Tak właśnie będzie.