Re: [elmo-users] box_selection a sprawa polska

From: Artur Skura
Subject: Re: [elmo-users] box_selection a sprawa polska
Date: Wed, 23 Apr 2003 18:46:46 +0200

On Wed, Apr 23, 2003 at 04:38:25PM +0000, Bazyli Zygan wrote:
> No i jakieś filtry, prawda?
> Poważne wyzwanie ;]

Tutaj mamy dużą szansę zrobić to milion razy lepiej niż u konkurencji.
W sensie procmail to dojrzałe oprogramowanie, mające swoje lata.
Można zrobić odpowiednik, ale i można zrobić coś lepszego.
Wydaje mi się nawet, że już gdzieś widziałem soft obsługujący
składnię alternatywną do procmailowej.
Poza tym można by zintegrować różne częściej używane rzeczy, które
i tak są wbudowane w elmo (formail). Rzyjontko jest niezły
w klocki lexowo-yaccowe, więc nie byłoby z tym wielkich problemów
technicznych (given enough time ;).

O co mi chodzi z tą drugą składnią:

[listy od Wacka]
from contains: address@hidden