Re: [elmo-users] box_selection a sprawa polska

From: Bazyli Zygan
Subject: Re: [elmo-users] box_selection a sprawa polska
Date: Wed, 23 Apr 2003 16:29:14 -0000

W poprzednim liście napisałeś:
> Ja to sobie wyobrażam w następujący sposób.  Mam sobie katalog
> (powiedzmy ~/mail), w którym zamierzam trzymać pocztę.  Ale nie jest
> to klasyczny maildir, tylko katalog, w którym są podkatalogi
> "tematyczne".  To znaczy, że mam:
>
>  mail
>    - inbox
>    - drafts
>    - sent
>    - elmo-users
>
> Każdy z tych podkatalogów to już normalny maildir (albo mbox).  Taka
> skrzynka nie ma możliwości dowolnego zagnieżdżania, ale to chyba za
> [...]

Mnie takie rozwiązanie bardzo pasuje ;]
Jestem bardzo za.
Standardowo drafts i sent do podstaw i inbox jako domyślny do poczty
przychodzącej.
No i jakieś filtry, prawda?
Poważne wyzwanie ;]
Eh. Idę ściągać nową wersję z cvs'a ;]... Albo poczekam aż rzyj
naprawi smtp ;]
Siemka!

Bazyli Zygan
email: address@hidden