[elmo-users] Re: [Elmo-commit] elmo/src mbox.c

From: rzyjontko
Subject: [elmo-users] Re: [Elmo-commit] elmo/src mbox.c
Date: Wed, 23 Apr 2003 12:04:39 -0000

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> Zajebiście :> To teraz to już naprawdę nie ma co się czepiać
> funkcjonalności ;] Po prawdzie podstawową sprawą jest teraz ułatwienie
> użytkowania ;]

Taa.... co tu dużo mówić.  Jak już zrobiłem wrapbox, to to była
formalność.  Usiadłem sobie, bo byłem ciekawy jak dużo trzeba pracy,
żebo to działało.  No i okazało się, że nie trzeba nic robić.

Teraz to chyba nazwa zmiennej (z pliku konfiguracyjnego) maildir jest
trochę nieaktualna, bo to może być dowolna skrzynka obsługiwana przez
elmo.  Elmo sobie sprawdza jaka to jest skrzynka i otwiera.

rzyjontko         <rzyj # plusnet () pl>
http://www.student.ii.uni.wroc.pl/~rzyj/