Re: [elmo-users] elmo-commit

From: Artur Skura
Subject: Re: [elmo-users] elmo-commit
Date: Wed, 23 Apr 2003 11:45:58 +0200

On Wed, Apr 23, 2003 at 09:39:32AM +0000, rzyjontko wrote:

> A co jest na tej liście?  Z nazwy wnioskuję, że lądują tam informacje
> o wszystkich commitach, czy tak?

Tak, z odnośnikami do diffów:

CVSROOT:        /cvsroot/elmo
Module name:    elmo
Changes by:     rzyjontko <address@hidden>     03/04/23 04:59:07

Modified files:
        src            : attach.c

Log message:
        replaced gettext() with _()

CVSWeb URLs:
http://savannah.gnu.org/cgi-bin/viewcvs/elmo/elmo/src/attach.c.diff?tr1=1.11&tr2=1.12&r1=text&r2=text

> Bardzo mi się podoba elmo po polsku!

:)

> Poprawiłem kilka literówek w
> tłumaczeniu.  I mam od razu taki pomysł, żeby w pliku gettext.h dodać
> definicję makra _(), które się rozwinie do gettext, bo umieszczanie
> wszędzie gettext będzie po prostu uciążliwe.  Zaraz to zrobię i
> wrzucę, ale przy okazji mam pytanie do Artura: jaką masz wersję
> autoconfa.  Mnie się generuje inny configure i przy każdym apdejcie mi
> wyświetla, że ten plik się zmienił.

2.13

> Mam też dla Was jedną niespodziankę, ale to nie w tym wątku.

Będzie zachowywanie maili? Bayes zakończony? ;)

http://www.amnesty.org.pl