[elmo-users] Re: sukces?

From: Artur Skura
Subject: [elmo-users] Re: sukces?
Date: 16 Apr 2003 11:49:28 -0000

On Wed, Apr 16, 2003 at 11:34:26AM +0000, rzyjontko wrote:

> Faktem jest, że dopiero po wysłaniu tego listu zauważyłem, że nie mam
> automake'a 1.5...

Uff... to mi ulżyło :) Testowałem to na wszystkie sposoby i nie miało
prawa nie działać...

> To mi się jakoś udało usunąć już wczoraj.  Trzeba usunąć plik missing
> i odpalić automake -a.

Tak też sobie pomyślałem, w zasadzie komunikat był self-explanatory

> ??

Na początku robiłem dla automake 1.4, gdzieś się to musiało
prześlizgnąć. Usunę.
Teraz wszystkie LINGUAS są w po/LINGUAS.

> Bardzo fajnie.  Myślę, że mnóstwo czasu by mi zajęło zrozumienie, jak
> to trzeba zrobić.

Um, przyznam się bez bicia -- ostatni raz gettekxta używałem chyba w
99 roku... Teraz wszystko robi się inaczej... To dobrze, bo człowiek
co prawda na początku się trochę napracuje, ale potem jest znacznie
łatwiej. W kazdym razie miałem okazję przeczytać cały podręcznik
gettexta, co mi tylko na zdrowie wyjdzie :)

> Dziwi mnie tylko brak katalogu intl -- nie jest
> potrzebny?

Jest, ale tylko na systemach bez gettexta. Dorobię, proszę o
cierpliwość :)
Na razie moim celem jest zrobienie żeby działało jak Pambóg przykazał
(z i18n) na tym, na czym już działa.

> Przegrałem też nagłówek gettext.h do katalogu ze źródłami.  Pora na
> przerabianie stringów.

Przy okazji już zauważyłem, że niektóre się "nie chcą":

static struct option const long_options[] =
{
  {gettext("help"), no_argument, 0, 'h'},
[...]
gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I. -I..    -Wall -g -O2 -c `test -f elmo.c ||
echo './'`elmo.c
elmo.c:88: initializer element is not constant
elmo.c:88: (near initialization for `long_options[0].name')
elmo.c:88: initializer element is not constant
elmo.c:88: (near initialization for `long_options[0]')
elmo.c:89: initializer element is not constant
elmo.c:89: (near initialization for `long_options[1]')
elmo.c:90: initializer element is not constant
elmo.c:90: (near initialization for `long_options[2]')
elmo.c:91: initializer element is not constant
elmo.c:91: (near initialization for `long_options[3]')
make: *** [elmo.o] Błąd 1

> Ja wrzuciłem na cvsa wszystkie swoje zmiany i jadę do domu na
> zasłużony odpoczynek.

Odpoczywaj! :)

> A po powrocie zabieram się dalej do roboty.

/me 2 :)

Pozdrowienia,
Artur