Re: [elmo-users] Statyczny help dla ksiazki adresowej

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] Statyczny help dla ksiazki adresowej
Date: Tue, 15 Apr 2003 18:19:57 -0000

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> Gdyby Ktoś zechciał rzucić okiem na http://gnome.pl/~arturs/elmo/
> -- czy tak może być. Jeśli tak, zabieram się za udynamicznienie i
> helpy dla innych "ekranów" (czy "stanów" z cmd_state_t).

Ja wolałbym żeby to tak nie wyglądało.  Ja myślałem, że to help będzie
sobie sprawdzał jaki jest aktualny stan, żeby się komuś nie wywołał
help do abooka w folderze.  W przeciwnym przypadku trzeba będzie mieć
funkcje abook_help, folder_help itd, itp.  No i generacja tego
statycznego komunikatu (jeśli ma być stały dla wszystkich trybów) musi
się znajdować w module help, bo po co kopiować ten sam kod wiele razy.

Poza tym help.c jest tak na prawdę kopią select.c więc lepiej jest
moim zdaniem dodać do select_open dodatkowy argument no_bar.  Ja to
zaraz zrobię i wrzucę na cvsa.  Ale moduł help zostaje, tyle że
zajmuje się generacją tego komunikatu.