Re: [elmo-users] gettext

From: rzyjontko
Subject: Re: [elmo-users] gettext
Date: Tue, 15 Apr 2003 16:36:16 -0000

W swoim poprzednim liście napisałeś:

> Miałbym prośbę, żeby w wolnej chwili w głównym katalogu elmo zapuścić
> gettextize --intl, zobaczyć czy się buduje i commitnąć to. Nie
> chciałbym nic popsuć...

Zrobiłem to, ale:
 - musiałem zainstalować automake1.5 co skończyło się w ten sposób, że
   teraz nie da się nic odczytać z komunikatów gcc, bo są tak gęsto
   przeplatane jakimś gównem, że nie da się z tego nic wydobyć -- ale
   spoko, to jestem w stanie przeżyć;
 - stworzył 3 nowe katalogi, z których m4 nie sprawił żadnych
   kłopotów, po nie przechodzi distchecka, a intl nie przechodzi nawet
   zwykłego make'a.

Nie wiem czy jest sens wrzucania tego na cvsa, bo to po prostu nie
działa.  Ja tego nigdy nie robiłem i zapewne moje dyletanckie
podejście do tego doprowadziło.  Jestem dzisiaj już po ciężkich
przejściach i mam od razu takie wskazówki dla wszysktich, którzy chcą
kompilować elmo:
  - nie używać niestabilnych wersji flexa -- generowany jest syf,
    którego gcc po prostu nie chce kompilować;
  - nie instalować niestabilnej wersji binutils - ld podczas
    linkowania elmo powoduje segfault.

Ja uważam, że i18n jest obowiązkowe i trzeba to zrobić, ale to chyba
nie na moje nerwy.  Mam w związku z tym taką prośbę: odpal
gettexta i dokonaj wszelkich potrzebnych zmian.  Jak się skompiluje to
wrzuć na cvsa.