elmo-devel

[elmo-devel] Blad kompilacji

From: Dawid Duda
Subject: [elmo-devel] Blad kompilacji
Date: Thu, 31 Jul 2003 09:24:03 +0200

Witam.

Prubuje sobie skompilowac elmo w bardzo dziwnym srodowisku,
jakim jest cygwin. Niestety ze wzglegu na okolicznosci nieza-
lezne ode mnie pracuje pod windowsem i jest jednyna forma
Unixa jaka moge miec uruchomiana podczas pracy. Podczas
kompilacji dostaje nastepujacy blad:

if
gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I. -I..    -Wall -DLOCALEDIR='"/usr/local/share/loc
ale"'  -g -O2 -MT e
lmo.o -MD -MP -MF ".deps/elmo.Tpo" \
  -c -o elmo.o `test -f 'elmo.c' || echo './'`elmo.c; \
then mv -f ".deps/elmo.Tpo" ".deps/elmo.Po"; \
else rm -f ".deps/elmo.Tpo"; exit 1; \
fi
In file included from mail.h:30,
                 from folder.h:27,
                 from elmo.c:51:
address.h:116: conflicting types for `addr_t'
/usr/include/cygwin/types.h:182: previous declaration of `addr_t'
make[2]: *** [elmo.o] Error 1
make[2]: Leaving directory `/cygdrive/d/src/elmo/src'
make[1]: *** [all-recursive] Error 1
make[1]: Leaving directory `/cygdrive/d/src/elmo'
make: *** [all] Error 2

Przypuszczam ze bedziecie chcieli wiedziec sporo na temat wersji
automake'a, autoconfa i wielu innych rzeczy. Nie wiem co dokladnie
bedzie potrzebne, wiec dajcie znac jesli Was interesuje odpalenie
elmo pod winda, to podam wszelkie niezbedne informacje.
Juz w tej chwili mowie, ze korzystam z nastepujacego oprogramowania:

automake (GNU automake) 1.7.6
autoconf (GNU Autoconf) 2.57
gcc (GCC) 3.2 20020927 (prerelease)

Bede bardzo wdzieczny za pomoc w uruchomieniu elmo pod cygwinem.

dave

PS. W zalaczeniu naglowek powodujacy konflikt.