dina-devel

[Dina-devel] Blogger's template designer

From: Omid Raha
Subject: [Dina-devel] Blogger's template designer
Date: Sun, 18 Jul 2010 14:46:39 +0430

سلام بچه ها ؛

اخیرا گوگل سیستمی رو تحت عنوان Blogger's template designer برای طراحی داینامیک template وبلاگ های blogger خودش راه اندازی کرده .

http://www.blogger.com/template_designer_2#utm_source=en-hpp&utm_medium=hpp&utm_campaign=en

یک نگاهی بهش بندازید ، به نظرم ایده ی خوبی هست که ما هم در دینا برای داشتن و طراحی کردن داینامیک ساختار الگوها از چنین ایده ایی استفاده کنیم .

البته صدردر صد هم ، همه جای ساختار الگو  داینامیک نیست ، در واقع یک سری layout  از پیش تعریف شده داره ( برای مثال  بدون ستون ، یک ستونه سمت راست یا چپ ، دو ستونه راست یا چپ ، سه ستونه دو تا راست یک چپ و برعکس ) که با انتخاب کاربر چیدمان ساختار وبلاگ شکل می گیره .

من چند وقت پیش در مورد طراحی داینامیک ساختار template ها که فکر کرده بودم  به یک نتیجه ی منطقی که رسیدم ، همین بود .

--
Omid Raha