cogitatio-interface

[Cogitatio-interface] feudalism

From: Margie Fleming
Subject: [Cogitatio-interface] feudalism
Date: Thu, 19 Oct 2006 22:41:28 +0300

Als je hier op een permalink klikt, of op de banner, dan zul je automatisch daar naar toe gaan.
En met deze link krijg je de inhoud van de opml webfeeds keurig in je PDA of martphone! The immeasureable greatness of His power in us - that same power that has already been displayed in Christ!
Daarom heeft opmlworkstation een speciale optie om powerpointpresentaties te converteren naar een outline in opml. Tja kan natuurlijk van alles zijn. Die zie je nu rechts staan.
Of op RAW OPML klikken. This busy world is one tactic of the enemy to take us away from God.
En met deze link krijg je de inhoud van de opml webfeeds keurig in je PDA of martphone!
De OPML editor van OPML workstation is perfect geschikt om mooie outlines te maken.
Klik maar eens rond en pak de feed die je aanspreekt en plak die in je reader. En dat heb ik dus gedaan.
Technorati tags: opml, opml manager, readinglist, grazr. We onderhouden daar in ieder geval contact over.
Zo heb ik nu in de rechterkolom een venster staan waarin je de webfeeds van andere weblogs die ik lees kunt zien.
Two things will give a man sufficient to overcome all odds: to have a purpose and be able to fulfil it.
Dat levert een keurige opml file op die ik kan gebruiken in OPML Manager.
Maar nu beurs achter de rug is, zullen ze bij Commodore niet stil gaan zitten voor wat betreft bloggen e. Overigens hoef je natuurlijk niet te beginnen met een powerpoint presentatie.
Op deze manier kun je dus OPML files opbouwen. The lines have indeed fallen in pleasant places if we know Him.
Of op RAW OPML klikken.
Veel overzichtelijker zo.
Daarin zie je dus zowel Mijn Readlinglist van andere blogs als Mijn Content van deze weblog. Technorati tags: spamgarden.
De mooiste tv-reclames, vind ik, zijn die die je laten glimlachen, schateren, verwonderen e. in zou kunnen zetten om deel te nemen in de Commodore community. Tja, dat is van binnen.
Ja je leest het goed, een spamboom.
Je kunt ook gewoon in de editor je structuur op bouwen en linken naar plaatjes die je ergens hebt staan.
Technorati tags: opml, reading list, opmlworkstation. Our being to the praise of His glory begins with His revelation of Himself by His Spirit to us.
Where do we get the time and space for genuine meditation. Dus weinig veranderingen. in zou kunnen zetten om deel te nemen in de Commodore community.
Overigens zal de permalink onder dit bericht niet werken.
Kennelijk is het zo dat als je jezelf bloot geeft en je zwakte toont, als je je gevoel op dat moment belangrijker vindt dan je verstand, mensen dat oppikken en oppakken als zijnde van waarde.