www-sr-dev

Re: [Www-sr-dev] Пребацивање пос тојећих превода на ГНУН

From: Страхиња Радић
Subject: Re: [Www-sr-dev] Пребацивање пос тојећих превода на ГНУН
Date: Fri, 15 Aug 2008 14:50:08 +0200

Lazar Kovacevic је написао:
izvini sto kasnim sa prevodjenjem.

Не мораш да се извињаваш, само сам желео да знам какав је транутни статус датотека које си преводио.

skapirao sam da moram da elminisem '.sr' iz nekih linkova u 'po' fajlovima ka stranama koje jos nemaju 'po' ekvivalente i koje zato nece biti na glavnom serveru.

        Да, ово је, нажалост, за сада неопходно.

malo sam i zbunjen po pitanju modifikovanja linkova ka stranama koje imaju prevod na istom jeziku. koliko sam ranije skapirao, neki program bi trebao sam da uskladi sve linkove u 'po' fajlovima ka novim prevodima koji se pojave na serveru,

        Не, ово се не ради аутоматски.

[...]ali sada kada gledam home.sr.html, vidim da nije modifikovan link ka takeaction.(sr.)html. mozda ce ga videti pri sledecem update-u? ili mozda taj program samo radi za 'footer' translation linkove?

Ово је потребно изменити у po/home.sr.po, и урадићу то првом приликом. Хвала Ти што си приметио ту омашку.

u svakom slucaju, gotov sam sa prevodjenjem, i sada moram samo da se izborim sa savanom. uvek imam problema kad pokusavam da snimam stvari tamo

        Ако имаш било каквих проблема осим спорости везе, слободно питај на
ДД-у.

        Поздрав,
        Страхиња

--