www-sr-dev

Re: [Www-sr-dev] Пребацивањ е постојећих п ревода на ГНУН

From: Lazar Kovacevic
Subject: Re: [Www-sr-dev] Пребацивањ е постојећих п ревода на ГНУН
Date: Thu, 14 Aug 2008 22:42:20 -0500

izvini sto kasnim sa prevodjenjem.

skapirao sam da moram da elminisem '.sr' iz nekih linkova u 'po' fajlovima ka stranama koje jos nemaju 'po' ekvivalente i koje zato nece biti na glavnom serveru.

malo sam i zbunjen po pitanju modifikovanja linkova ka stranama koje imaju prevod na istom jeziku. koliko sam ranije skapirao, neki program bi trebao sam da uskladi sve linkove u 'po' fajlovima ka novim prevodima koji se pojave na serveru, ali sada kada gledam home.sr.html, vidim da nije modifikovan link ka takeaction.(sr.)html. mozda ce ga videti pri sledecem update-u? ili mozda taj program samo radi za 'footer' translation linkove?

u svakom slucaju, gotov sam sa prevodjenjem, i sada moram samo da se izborim sa savanom. uvek imam problema kad pokusavam da snimam stvari tamo

:(