ser-main

RE: [SER-main] SER

From: Kacper Kruszewski
Subject: RE: [SER-main] SER
Date: Thu, 12 Jun 2003 02:17:05 +0200

tak, pracowalem nad tym zaciecie.
mielismy takie cosik jak Wytwarzanie Projektowania Uzytkowego,
i wzielismy taki temat.
Na ten moment mamy tak naprawde dosyc rozbudowana
i rozwlekla na przerozne strony dokumentacjie (formalne dokumenty,
projekty, specyfikacje, diagramy UMLowe....)....

Niestety sil (a raczej czasu) zabraklo na implementacje naszych pomyslow,
czyli rozwiniecie/poprawienie SERa (tak wogole to nie wiem kto w bullsach
wpadl na pomysl sprzedawania tak niedorobionego produktu.... bo moim zdaniem
EDU mial taki interfejs, jakby powstal 10 lat temu, w poczatku ery www)...

pewnie w przyszlym tygodniu bede wiedzial jak wyjdzie sprawa
z dziennikiem elektronicznym w mojej szkole, wtyedy sie odezwe

KK

Kacper [GHOST] Kruszewski       /"When we remember we are all mad,/
                               / the mysteries of life disappear  /
EMAIL: address@hidden    / and life stands explained."      /
  GSM: 694465669                                         M. Twain
  ICQ: 8332878
   GG: 1032184
.www.informa.gda.pl .
.www.ghost.art.pl   .