ser-main

Re: [SER-main] total offtopic

From: Artur Skura
Subject: Re: [SER-main] total offtopic
Date: Wed, 4 Dec 2002 23:40:38 +0100

On Wed, Dec 04, 2002 at 08:23:05PM +0100, Maks Kusmierek wrote:
> Do Artura glownie:
> Jakie powiazania sa 7bulls.com z more7.com ?
> Oni prezentuja swoj produkt Edu jako komercyjna aplikacje i czy maja
> jakies do niego prawo?
> Kto jest uznawany za autora SER(czy edu)?
> Tj wiemy ze jest to na GPLu ale czy oni moga sie czegos domagac z naszej
> strony?

Oj, to długa historia. W każdym razie wszystko jest w porządku -- more7
rozwija którąś wersję (chyba tylko po niemiecku?) a 7bulls raczej nie
będzie rozwijało polskiej, a szkoda żeby się zmarnowało.
BTW widzieliście pewnie  http://olmar.poznan.pl, tam  jest Dziennik,
szkoda że nie OS, ale chyba ma niewielką funkcjonalność (choć
na dziś mnie by pewnie i to wystarczyło).

Jutro/pojutrze mam serwer do instalacji, więc pewnie nic nie dotknę,
chyba że sporadycznie :(

http://www.amnesty.org.pl